Comentează și te premiem cu pizza

Nu am întâlnit persoană care să nu-și fi dorit măcar o dată să fie Manager. Sunt câțiva care au reușit, alții, poate, sunt în curs de a deveni ce își doresc, dar un lucru e sigur: cu toții am gândit sau am zis la un moment dat:

“Dacă aș fi condus eu compania “X” aș face așa sau așa”.

Tu ce ai face dacă ai fi managerul Trenta PizzaCum ai conduce compania și ce decizii ai lua? Ce ai aduce nou? Cum ai dezvolta compania? Cum ai îmbunătăți produsele și serviciile de livrare? 

Acum ai “puterea să conduci” compania așa cum vrei tu. Comentează și dovedește-ne că ai calități de manager și te premiem!

Cele mai interesante 10 comentarii la acest articol vor fi premiate cu câte 3 pizza de 30 cm. Înainte să scrii te rugăm să citești regulamentul concursului. Îl găsești aici.

felie de pizza

95 thoughts on “Comentează și te premiem cu pizza

  1. Salut! O sugestie ar fi sa verificati in baza de date clientii care au comandat de mai multe ori de la dumneavoastra si sa ii identificati pe aceia care nu au mai facut de mai mult timp comenzi (ex: de peste o luna). Ati putea sa ii sunati si sa ii intrebati daca e totul in regula si daca nu ar vrea sa comande din nou de la dumneavoastra.

    O a doua sugestie ar fi ca dupa ce un client comanda sa ii trimiteti un scurt email cu un chestionar in care sa va ofere feedback despre modul in care a fost livrata comanda (daca s-a respectat timpul de livrare, daca pizza era calda, daca cel care a adus-o s-a comportat ok, etc).

  2. Daca as fi manager Trenta Pizza ,as imbunatati serviciile de livrare,as opta pentru mai multe categorii de pizza sau de produse,as imbunatati site-ul(ar trebui un nou style)oferte cat mai atragatore pentru cumparatori si concursuri cat mai multe si mai dese…Trenta Pizza Rulz.

  3. Dac-as fi pentru o zi presedinte…
    Nu as elimina nimic din ce exista in momentul de fata dar as adauga in meniu Bruschete de mai multe feluri si as varia mai mult meniul de deserturi. As merge foarte mult pe tipicul unei pizzerii italiene.
    Mai mult, incetul cu incetul as incerca sa modific cateva din locatiile Trenta (in functie de vad), astfel incat sa ajunga niste mini-restaurante pentru cei care doresc sa manance pe loc delicioasele pizza si paste. In plus, as face diferite campanii promotionale pentru clientii fideli si as pune la dispozitia clientilor si meniuri pentru copii (despre care se stie ca sunt mari amatori de pizza si paste!) care sa contina ceva atractiv/distractiv pentru ei.
    Pentru angajatii Trenta as crea super conditii de lucru: atmosfera placuta, vesela, pauze de masa/cafea de o ora pe zi, intr-o sala special amenajata cu canapele, dartz-uri si mese de biliard.
    Oare m-as pricepe sa fiu sef?

  4. Pingback: Castiga 10 x 3 pizza oferite de Trenta Pizza

  5. In calitate de manager as angaja personal care sa respecte cu strictete normele de salubritate, pentru ca ultimul lucru pe care mi l-as dori ar fi niste plangeri venite din partea consumatorilor nostrii. Mi se pare un lucru esential pentru ca in cazul unor reclamatii “vorbele circula” si acest lucru poate deveni o antireclama daunand automat companiei Trenta Pizza.
    De asemenea un alt punct pe care as pune accent ar fi responsabilitatea angajatilor care livreaza, dar si punctualitatea acestora. Clientii sunt intotdeauna satisfacuti cand isi primesc comanda in timp util, iar in cazul in care comanda intarzie pot deveni irascibil pana la a inceta sa mai comande de la pizzeria respectiva.
    As introduce plata cu cardul pentru ca in multe situatii oamenii pot fi flamanzi dar nu doresc sa se deplaseze pentru a scoate bani, iar daca totusi se deplaseaza vor gasi cu siguranta adara ceva de luat la pachet si vor renunta la comanda acasa. Acest lucru cred ca ar ridica cu un procent semnificativ vanzarile.
    Acestea sunt unele din lucruri pe care le-as face, in niciun caz observatii aduse Trenta Pizza. Deocamdata sunt pe deplin multumit de serviciile aduse de Trenta Pizza.
    In ceea ce priveste produsele Trenta Pizza personal consider ca nu trebuie sa fie imbunatatite, existand o gama larga de produse destinate tuturor gusturilor. 🙂

  6. Dacă as fi condus eu compania Trenta Pizza as organiza angajatii astfel incat clientii sa nu astepte si sa fie servici cat mai bine prin motivarea angajatilor si instruirea lor. Fiecare angajat trebuie instruit in ceea ce priveste rolul sau. Angajatii trebuie motivati atat individual cat si per echipa. Angajatii trebuie sa fie incurajati sa isi impartaseasca ideiile si sa ofere sprijin colegilor. Echipa poate fi motivata prin initierea de competitii intre echipe.
    Pentru clienti as introduce programe de fidelizare si lunar as introduce cate un produs nou in meniu

  7. Dacă aș fi condus eu compania, aș introduce mai multe blaturi in meniu si mai multe ingrediente de sezon, ca sa simti cu adevarat prospetimea ingredientelor. As face meniuri bazate pe diverse diete sau stiluri alimentare. As introduce mai multe sosuri pe blat, nu doar cel de rosii cu mirodenii. Si cate as mai face… 🙂

  8. In primul rand m-as asigura ca angajatii mei sunt bine pregatiti si intr-o sedinta lunara ar primi feedback despre munca lor si ceva sfaturi pentru imbunatatirea capacitatii d munca.
    Apoi as avea grija de relatiile cu furnizorii d ingrediente. Optimizarea proceselor de livrare si plata.
    In final as face o campanie in online pt tineri, pt ca ei sunt un public tinta f important.

  9. Daca as fi manager la Trenta Pizza ar fi doua lucruri pe care as dori sa le fac. Primul consta in diversificarea produsului “pizza”, adaugandu-i optiunea de a fi personificat. Spre exemplu sa zicem ca primim o comanda de la o petrecere si ei doresc ca pizza respectiva sa aiba o anumita forma (sa zicem ca vor o pizza in forma de triunghi sau in forma de o litera, numar, etc), greutate sau doar anumite ingrediente, sa fim capabili sa onoram si astfel de comenzi.
    Iar al doilea pas ar fi promovarea Trenta Pizza nu prin pliante sau prin afise, ci prin invitarea in oras a unor oameni mai cunoscuti de pe internet (sa zicem bloggeri, persoane cu multi prieteni pe facebook, de ce nu si o vedeta locala) si petrecerea unei seri impreuna cu aceste persoane, insa mancarea sa fie oferita de Trenta Pizza. Sa comandati in timp ce iesiti dintr-un pub sau din club sau unde s-a hotarat iesirea din acea seara. Evident ca in urmatoarea zi acestia vor povesti despre experienta respectiva pe site-urile personale, facebook, twitter, etc.

  10. Daca as fi managerul companiei, as avea mare grija la campania de promovare a produselor noastre. As vrea sa organizez un eveniment: in Piata Constitutiei , demn de Cartea Recordurilor: sa se faca cea mai mare pizza din lume, sa batem recordul actual de 37,4m:D….si sa se numeasca, normal….TRENTA PIZZA!
    Pentru dezvoltarea companiei, m-as asigura ca ar exista TRENTA PIZZA in fiecare oras important din Romania. Pentru asta, e nevoie de o echipa mare de profesionisti pe care managerul trebuie sa-i aibe in subordine.
    Cred ca as mai oferi cate o mini -pizza scolarilor si prescolarilor pentru masa de pranz, in urma unor contracte semnate in prealabil cu Statul Roman.(nu pe gratis). As schimba “cornul si laptele” in ” trenta pizza e cu tine, te face sa inveti bine”:)).
    Elementul de identitate nou pe care l-as aduce ar fi Pizza cu ciocalata:)..care sa se numeasca ” Chocolate Pizza- The sweet pizza in the world”:D
    Pentru serviciile de livrare, as face un serviciu de comanda prin sms…..Clientul trimite sms cu comanda, care este preluata de un dispecer de-al nostru care suna si confirma comanda si ii spune suma exacta si timpul de livrare:)….in rest, as pastra bonusurile la comenzi care sunt excelente:)
    In mare, la atat ma pricep:)…..cu ideile stau bine, cu practica stau prost! Dar de-aia existati voi!!!Sa puneti toate aceste idei in practica!:)Succes!Am o redactie plina de colegi care abia asteapta premiul:)

  11. Bun!
    Daca as fi manager la Trenta pizza, o companie bine pusa la punct din toate punctele de vedere, insa mereu e loc de mai bine .
    1.Pentru a nu interveni o monotonie , as schimba mereu oferte existente, oferte bine gandite , cat mai ingenioase si pentru ca pana la urma e cel mai important ,pentru toate buzunarele.Trebuie sa luam in calcul si concurenta, potentialii clienti mereu arunca un ochi si in “ograda vecinului”, deci oferte trebuie facute cat mai bine, schimbate mai mereu pentru a nu interveni monotonia si totodata pentru ca oamenii sunt adepti a tot ce e nou.
    2. Dupa principiul “reclama e sufletul comertului” , as investi mai mult intr-o campanie publicitara: exemplu o reclama la tv.De mentionat ca nu-mi plac pliantele impartite la stergatoarele masinilor, in cutii postale.Mi se par bani aruncati aiurea pe geam si din ce am vazut omul nu prea este interesat de acesta tehnica de comert, mai toate pliantele ajungand in cosul de gunoi.
    3.Produse noi, inventivitate, creativitate. As introduce in meniu si “dulcele nelipsit”,plus noi retete de pizza.
    4. As deschide un minirestaurant, destinat sarbatoririi zilelor onomastice sau de nastere a celor mici cu pizza “pe masura lor” :)).
    5. As introduce in meniu nume de pizza cat mai hazlii : exemplu “pizza after club” :).
    6. As face un joc pe internet “trenta pizza”.
    7. Organizare de concursuri cat mai active si cu premii pe masura.
    8. SA nu uitam de “pachetele promotionale” , ar trebuie introduse in asa fel incat clientul sa poata alege din cat mai multe variante.Diversitatea!
    9. Pe principiul “healthy food”, as introduce mai multe salate, plus mai multe produse pentru vegetarieni.

  12. Daca as fi Managerul Trenta Pizza, as angaja soferi experimentati in livrare,as achizitiona scutere pt livrare,as reveni la punctele pentru clientii fideli. Probabil as deschide un punct cu livrare de noapte asta pentru cei insomniaci cu pofte matinale. As incerca variante de pizza cu putine ingrediente si foarte crocante,as investi mai mult in publicitate,as plati soferii pentru a lipi abtibilde cu TRENTA PIZZA, as angaja promoteri pentru impartit pliante si as oferi soferilor si operatorilor salarii mai mari,ca Pizza Trenta sa fie facuta cu spor si din dragoste,pentru cei ce iubesc savoarea italieneasca.

    • Si as mai introduce pe pliantele informative vouchere de reducere pentru ridicarea produselor din puncte. Referitor la comenzile online,as introduce plata cu cardul. Si o sectiune micuta cu contul pentru spaga soferilor :))

      • As angaja femei cu silueta perfecta,asta ca cei ce primesc pizza sa stie,ca daca mananci de la Trenta, o sa ajungi sa arati ca o Diva!

        As construi pentru Android si I.O.S o aplicatie care sa anunte prin sms clientii fideli de promotiile saptamanale,de noutati.
        As sponsoriza evenimente studentesti,de liceu si as deschide in mall-urile bucurestene restaurante trenta!

  13. Pai in primul rand trebuie facuta reclama in afara pliantelor ar fi un bonus aparitia la tv si radio as organiza concursuri cu premii pt clientul fidel al lunii(ex: clientul care a comandat cele mai multe pizza luna asta primeste un voucher in val de… sa cumpere de la noi sau primeste un telefon sau o vacanta) o alta idee pizza sa ajunga mai repede la client iar pe cutia de pizza as pune un mesaj frumos de genul.. pe mine de vei manca forta multa vei avea… iar mesajele de pe cutii sa se schimbe mereu

  14. La interviul de angajare m-as uita doar dupa persoanele ce zambesc in exces, doar catre cele mai comunicative si bineinteles care sa se muleze pe cerintele companiei. As incerca sa reduc pe cat posibil timpul de livrare al produselor comercializate fie prin deschiderea unor noi puncte de lucru in zonele mai putin acoperite, asta in urma unui bussines case. Livrarea la domiciliul clientului sa se efetueze non-stop si nu in programul normal de lucru asa cum apare acum. As umbla putin la continutul site-ului promovand un coltul cu “angajatul lunii”, posibilitatea de a te abona la newsletter, o sectiune cu retea saptamanii (retete primite din partea clientilor, cea aleasa fiind premiata). As introduce o zi a portilor deschide, zi in care as invita in restaurante clientii cu cele mai mari comezi, le-as povesti despre companie, am prelua/livra impreuna cateva comenzi si de ce nu, am coace impreuna pizza.

  15. daca as fi managerul Trenta Pizza atunci as introduce plata cu bonuri de masa, comanda prin sms, promotii speciale pentru clientii fideli (comanzi pizza in fiecare zi de luni pana vineri – si in week-end primesti gratis), as degusta zilnic pizza ca sa ma asigur ca totul este foarte delicios.
    De asemenea as recompensa angajatii performanti cu pizza gratis in zilele lor libere

  16. Super concurs! 🙂 Si-asa mi-e pofta de pizza de la voi.

    Iata ce-as face eu in primul rand pentru promovare in online:

    * Un mega joculet pe Facebook/site-ul Trenta.ro in care userii sa-si poata crea pizza ideala. Se pune la dispozitia user-ului o plansa de lemn, un blat pufos sau subtire, la alegere si o multime de ingrediente pe care le poate avea la indemana sau pe care le descopera prin intermediul unui joculet de tip hidden objects. Awesome!

    * Newsletter saptamanal catre useri cu chestii inteligente despre pizza, ingrediente proaspete, comune sau inedite, statistici funny, o multime de lucruri care sa te tina conectat la ideea de “pizza is cool”. Iar asocierea sa se faca instantaneu cu Trenta, bineinteles!

    Daca m-as ocupa de promovarea offline, as aduce in prim plan:

    * Pizza se livreaza intotdeauna calda, crispy & cool. Intotdeauna primesti ceva bonusuri daca depasesti o anumita suma – stiu ce efect au mostrele primite din beauty shops atunci cand cumpar ceva scump. Double joy!

    * Baiatul care livreaza sa aiba o atitudine simpatica, doar e prima interactiune directa cu Trenta, inainte de a gusta pizza. 🙂

  17. Daca as fii manager as face o reclama “senzationala” si as creea un sortiment de pizza care sa reflecte prin aranjarea ingredientelor diferite personaje de desene animate poate chiar si imagini(care cred ca sunt mai greu de realizat) de ex daca as dori sa fac un cioc as folosii porumb daca as dorii sa fac niste aripi grii ciuperci si tot asa… cu siguranta ar atrage multi copii care ar lasa mcDonald’s pe locul 2

  18. Un produs pentru care clientii stau la coada.
    trei atu-uri: gustul bun, pretul mic, servirea rapida.
    Inbunatatirea serviciilor de livrare catre firme,banci,in general cei care nu au decat o scurta pauza de masa,exact atat cat au nevoie sa manance o pizza delicioasa care sa ajunga rapid sa sa coste putin.
    Deci propun inclusiv deschiderea de mici pizzerii in marile centre de afaceri gen Pipera,Baneasa,cu servire rapida.

  19. Daca as fi manager Trenta Pizza as cauta sa vad exact ce doresc clientii ,poate au si ei un cuvant de spus si dupa cum e vorba aceea clientul nostru stapanul nostru ar fi indicat sa se apeleze la asa ceva ,apoi as vedea cat de multumiti sint de serviciile aduse ,cum ar dori sa se comporte angajatii (se stie ca unii angajati nu se comporta cum ar trebui ,ba chiar vorbesc urat ,am intalnit chiar eu cazuri),m-as uita si in randul angajatilor sa vad daca le convine salariul ,conditiile de munca ,orele suplimentare (daca ar fi cazul),deoarece si datorita angajatilor as avea clienti mai multi si multumiti binenteles ,as inbunatatii cu ceva nou la o perioada anume ,un decor mai atractiv ,un meniu mai iesit din comun ca sa zic asa ,as adauga reduceri si oferte saptamanale si sint sigura ca daca toate acestea le-as face ca si manager as avea mereu clienti multumiti care sa revina cu drag mereu si as castiga si altii care vor ramane fideli

  20. Daca as fi Managerul Trenta Pizza:
    -promotii speciale pentru clientii fideli
    -Livrarea la domiciliul clientului sa se efetueze non-stop
    -Livrarea la domiciliu sa se faca in cel mai scur timp posibil
    -As face un joc pe internet “trenta pizza”.
    -as mai oferi cate o mini -pizza scolarilor si prescolarilor pentru masa de pranz, in urma unor contracte semnate in prealabil cu Statul Roman(cred ca ar fi mai avantajos decat “cornul si laptele ” de este in momentul de fata in scoli
    -Mai multa puplicitate inclusiv la TV
    -As merge foarte mult pe tipicul unei pizzerii italiene

  21. Ziua bună!
    Dac-aș fi manager la Trenta Pizza aș diversifica opțiunile de comandă în funcție de publicurile-țintă și aș crea oferte speciale:
    – Pauza de Pizza (pentru angajații care iau masa de prânz la birou) – comandă de grup, de genul ‘toți pentru una și una pentru toți’ (despre pizza e vorba, firește…)
    – Restanța de vitamine – meniu nutritiv și energizant, pentru studenți…care învață
    – Romantic Pizza (pentru Valentine’s Day și alte seri speciale) – cu sloganul ‘cu noi sunteți pe felie…’
    – Urban Picnic (comenzi-fulger la prețuri promoționale pentru lichidare de stocuri) cu livrare ultra-rapidă. În plus, sub același concept de Urban Picnic aș derula parteneriate cu agențiile de turism pentru o ofertă nouă în București – livrare de quick-lunch sau quick-dinner pentru grupurile de turiști care vizitează orașul și vor să se bucure de un răgaz de 30-45 de minute în aer liber, într-un parc, pe malul unui lac sau ascultând fanfara în Cișmigiu de exemplu…

  22. 1. Daca as fi managerul Trenta Pizza as organiza un concurs de gatit pizza pentru cei mici, cu etape pe sectoare, pe orase, pe judete si national. “Micul Bucatar” ….ar fi , totodata si o campanie de responsabilizare a celor mici inca de la o varsta frageda:)..” Trenta Junior ” ar fi numele concursului.
    2. As achizitiona niste “papa-mobile”, gen….ca sa ajunga pizza calda la toata lumea.
    3. As darui angajatilor mei prima pentru cel care a livrat cele mai multe pizza intr-o luna , astfel i-as motiva intr-un fel anume.
    4. Magazinul Trenta-Pizza al lunii ar fi cel care a vandut cele mai multe pizza intr-o luna.
    5. As organiza sedinta la finalul fiecarei saptamani cu toti managerii magazinelor pentru a evalua situatia.
    6. As vrea ca , in fiecare saptamana, clientii sa aibe posibilitatea sa vada cu ochii lui “how it is made”…si cat efort depun angajatii pentru a fii la inaltime….asa ca in urma unui concurs organizat pe facebook, un client poate castiga posibilitatea de a face pizza alaturi de angajatii nostri intr-o zi:) …..
    7. Puteti organiza un concurs cu poze pe facebook de la fanii Trenta care fac pizza la ei acasa si poza cu cele mai multe like-uri sa primeasca un premiu:)..locul 1, 2 si 3:)

  23. Buna ziua,
    Daca as fi managerul vostru as face urmatoarele:
    -cosmetiza putin site-ul de comenzi, el este practic acum dar ar putea fi imbunatatit la nivel estetic.
    -as face o promotie pentru a aduce mai multi clienti de genul X pizza de 15cm gratis pentru clientii noi veniti (doar la livrare), cred ca sunt multi clienti ai altor pizzerii care nu au gustat niciodata vreun sortiment de la trenta
    -plata cu cardul atat pe site cat si la livrare este foarte bine venita
    -un concurs de creativitate recompensat cu pizza, creati ceva artistic din cutia de pizza
    -as mai adauga niste sosuri “deosebite” pentru pizza
    Iar in rest keep up the good work, faceti cea mai buna pizza din oras 🙂

  24. Cred ca unul dintre cele mai importante lucruri care definesc o pizzerie care se respecta si, implicit, pizza pe care o serveste, e chiar aluatul de pizza. Acesta ar trebui sa fie “semnatura” pe baza careia sa poti recunoaste o pizza dintre multe altele, indiferent de ce scrie pe cutie.
    In al doilea rand, amplasarea e importanta. As extinde Trenta Pizza si as deschide restaurante in locuri centrale din Bucuresti. Ar fi un risc pe care mi l-as asuma.
    As investi mai mult in publicitate si as incerca sa-mi cunosc mai bine staff-ul si clientii. Si as respecta retetele, asta pentru ca, manager fiind, daca as comanda o pizza Diavola si ar veni complet nepicanta si fada, as sti ca ceva nu e in regula in culise. Si nu a trebuit sa fiu manager Trenta ca sa realizez asta 🙂

  25. daca as fi managerul Trenta Pizza atunci as face o campanie pentru copii din orfelinate si spitale un procent din vanzari sa ajunga la ei!!!

  26. Manager la TRENTA PIZZA incerc sa scot sortimente pentru zile de nastere, onomastice, nunti, botezuri si inmormantari ! Evenimentele majore ale vietii noastre !

  27. Daca as fi managerul atunci as gandi o strategie de vanzari care sa aiba in vedere pranzul. Multi dintre angajati nu au masa asigurata de firma si nici in apropierea firmei nu exista multe posibilitati pentru masa de pranz. As face reduceri la un anumit nr. de pizza comandate, iar pentru clientii fideli care fac comenzi de cel putin 2 ori pe saptamana as crea un gen de abonament in care discount-ul sa fie substantial. In acest fel garantat cresc vanzarile si satisfactia clientului.

  28. Avand in vedere criza de azi si piata saturata de pizza delivery. Trebuie optat pentru o noua facilitate fata de restu, pentru a te aduce in fata. O metoda este costul de transport poate varia in functie de distanta dintre punctul de livrare si adresa clientului. (google maps). Acest lucru reduce costul transportului (desigur este gratis, dar cu totii stim ca nu este asa, pretul produsului contine si transportul). In concluzie poti scadea pretul cu cativa ron a produsului.

    Un alt subiect este fidelitatea.. exista firme si instituturi care comanda saptamanal un nr. destul de mare fata de clientul obijnuit, de ce sa nu fie o rasplata pentru fidelitate? Daca cumperi constant dintr-un loc de ce sa nu poti beneficia de preturi putin mai mici. Pretul putin mai mic (este o chestie de mentalitatea, ca si 0.99) spune ca, compania respecta fidelitatea si cu acest lucru clientul o sa iti mentina fideitatea.

  29. 1. As fideliza clientii. Promotiile zilnice sunt foarte bune, dar mai bune ar fi daca ati avea o politica de fidelizare. Din cate stiu aveti o baza de date ai clientilor, sunt sigur ca stiti si cate comenzi au fost facute de fiecare client in parte. Avand toate aceste informatii e foarte usor sa implementati un program la 5 comenzi un cadou sau la un numar X de pizza comandate o pizza garatuit. Depinde ce calculele contabile care se afla in spatele fiecarei promotii. Clientii pot primi un card pe care sa il poata folosi. pentru inceput poate fi unul simplu (ne tehnologizat), un card de carton care poate fi stampilat sau gaurit la fiecare comanda de catre curier (bineinteles ca aveti in spate baza voastra de date care va comfirma fiecare comanda). Dupa care se poate apela la un card magnetic, dar in cazul acesta curierii trebuie sa aiba un dispozitiv de citire carduri la ei. In orice caz politica de fidelizare a clientilor trebuie pusa in aplicare si este imperativa pentru cresterera vanzarilor intr-un mediu competitiv atat de mare.
    2. Parul doi (dupa ce cresc vanzarile), ar fi o politica de pret scazut. Clientii tinta la care va adresati sunt, in mare parte, din clasa medie. O pizza Margherita ar trebui sa fie 11 lei iar o pizza care este acum 15,50 sa aproximativ 14 lei. Aceste reduceri se pot transforma intr-o ampla campanie media care va atrage mai multi clienti. Pot fi facute perioada de proba. De exemplu sa faceti acest lucru timp de o luna.
    De ce am amintit de politica de pret scazut? Mie imi place mizza le nebunie, la fel si multor prieteni si cunoscuti de-ai mei, iar de cate ori se intampla ca vreau sa comand o pizza dau un search pe net si caut cea mai ieftina soutie. Motivul ca ajung mereu la trenta este pentru ca voi livrati la mine in zona. Acum ca aveti toate avantajele logistice, daca ati adauga si un pret mai scazut ar bucura cu mult consumatorii.
    3. Dupa cum am zis, eu caut pe internet inainte de a comanda si multi altii fac la fel. Printr-o munca mai asidua de Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) se poate ajunge la primul rezultat in cauratile Google. Am vazut ca aveti cateva anunturi platite in AdWords, ceea ce nu este rau, dar trebuie mai mult.
    Si legat de internet este si faptul ca ar trebui imbunatatit design-ul site-ului… un pic mai user friendly si fara sunete.
    4. Curierii trebuie sa zambeasca :D. Din teorie si din prectica stiu ca trebuie sa fii prietenul clienrului. Si poate le inventati niste uniforme sau altceva. Zic asta pentru ca in Bucuresti sunt foarte nulte pizzerii cu livrare si vezi curierii pe strada misunand. Ce ar fi sa ii vezi cu loho-ul Trenta pe ei….

  30. Buna ziua! O sa fiu cat mai concis pt. ca intotdeauna trebuie sa conteze calitatea, substanta concreta in detrimentul comentariilor lungi, “importante” si obositoare! Asadar: – restilizare a site-ului, mai simplu, mai atractiv; reclama din abundenta pe internet, radio, panouri publicitare; concursuri atractive pe site ca sa atraga vizitatori online si introducerea acestor concursuri in site-urile ce promoveaza concursuri si oferte speciale; preturi putin mai reduse pt ca actualele preturi sunt cam maricele; varietate MULT mai mare de pizze (stati prost in momentul de fata la acest capitol) dar si a grosimii blaturilor; posibilitatea ca omul sa-si “construiasca” singur pizza dorita; diverse intervale orare cu promotii atractive sau “oferta zilei”, diferita de la zi la zi; oferte pt angajatii din institutii bugetare; respectarea stricta a termenului de livrare insotita de o tinuta impecabila a celui ce livreaza comenzile; amabilitate excesiva la preluarea comenzilor; bonusuri pt fiecare comanda, functie de valoarea acesteia dar fiecare sa primeasca ceva, (bauturi racoritoare, bere, desert) denota respect fata de client; chestionar feedback despre fiecare comanda..

  31. Daca as fi in postura sa fiu manager la Trenta Pizza trebuie sa stiu sa duc la bun sfarsit o sarcina manageriala (conducerea unei afaceri, furnizarea unui serviciu etc.) si in acelasi timp sa ma ocup de anumite functii-cheie fara de care obiectivele sale finale nu pot fi atinse. Trebuie neaparat sa consum o buna parte din timpul meu pentru a indeplini urmatoarele functii:
    Planificare care presupune definirea scopurilor, realizarea de prognoze si de planuri pentru a fi sigur ca voi face lucrurile potrivite, in ordinea potrivita.
    Organizare care presupune luarea de decizii cu privire la ce trebuie facut si cui urmeaza sa-i incredintez fiecare sarcina.
    Dirijare, instruirea, coordonarea, motivarea si conducerea oamenilor.
    Controlul asupra la tot ce se intampla si sa te asiguri ca totul decurge conform planului. Si nu in ultimul rand sa stie sa-ti pastreaza calmul in momente tensionate; ca manager de proiect trebuie sa stiu sa infrunt cu calm haosul, sa imbratisez cu entuziasm schimbarea si sa conduc echipa prin toate schimbarile care vor aparea in cale.

  32. Daca as fii manager as face Trenta Pizza cel mai popular si l-as extinde peste tot in lume ca cel mai bun magazin cu cea mai buna pizza:*

  33. -As face un nou sortiment Pizza cu răvaş (Fortune cookie style)
    -Copyright
    -Pizza devine bestseller global, depasind Margerita dublu ca si cerere
    -Trenta e cotata la toate bursele din lume, Statuia Libertatii inlocuita la cererea publicului cu o Pizza Trenta.

    O zi buna 🙂

  34. – integrare oferte speciale in site, pentru reducerea costurilor de call-uri outgoing ca sa intrebi clientul ce oferta vrea
    – aplicatie de iPhone/Android pt comenzi
    – joc online/telefon gen Diner Dash
    – integrare Google Maps si afisare traseu comenzi (ajuta pentru motivarea intarzierilor)
    – campanie afiliere useri (useri inregistrati prin referinta de la altcineva)
    – website reorganizat si refacut (blog-ul arata fresh, site-ul e carpit de ani de zile)
    – banii inapoi daca pizza mea este rece sau uda (da, uda, serios 🙂 )

  35. – program de catering corporate: selectez la inceputul saptamanii ce pizza vreau sa primesc la birou in ficare zi, platesc cu cardul si mi se livreaza automat (fara sa mai fac comanda zilnic) cate o pizza pe zi la ora selectata (plus minus jumatate de ora sau ceva)

  36. Una din primele masuri pe care le-as lua ar fi sa ofer produsele Trenta Pizza la un pret din care sa scad transportul, daca clientul o ridica de la pizzerie sau din anumite puncte bine stabilite.
    A doua: as avea o tinuta standard pentru livratori si as face un curs de bune maniere cu acestia, astfel incat, clientii sa fie multumiti si de calitatea serviciilor nu doar de calitatea produselor.
    Multa Bafta!

  37. As introduce plata cu card-ul. La informațiile despre client as cere data de naștere si întotdeauna i- as face o surpriza- pizza de ziua ta, in funcție de ce pizza a comandat. Un client satisfacut mereu se va întoarce la tine, un telefon si o pizza gratis ii vor aduce aminte de trenta.
    Personalul din call center si de la livrare trebuie sa fie cu zâmbetul pe buze si prompti, clienții sunt loiali dacă sunt bine serviti si la timp.

  38. In primul rand site-ul, este un factor foarte important cand vine vorba de livrare la domiciliu. Cel actual mi se pare foarte demodat si uratel, trebuie sa fie simplu si dragut, iar meniul sa arate ca, cartea de vizita. Site-ul sa fie tot pe platforma wordpress ca atunci cand navigam de pe telefonul mobil sa-l putem utiliza, nu toti avem telefoane ce suporta flash player.

    -pizza trebuie sa ajunga cel putin calduta la cumparator, ca el sa fie motivat sa mai comande.
    -persoana care livreaza trebuie s-o livreze cu zambetul pe buze ci nu sa fie indiferent, asta ii poate aduce si tips
    -eu, ca manager as pastra o relatie de prietenie ci nu una de sef-angajat
    -consider ca aveti o baza de date, la 3 comenzi preluate dupa acelasi telefon, a4a comanda sa contina un numar sticle de bere / suc gratuite echivalent cu numarul de pizze comandate in a 4 a comanda, ca fiecare pizza sa aiba gratis o sticla de bere / suc
    -as promova trenta la un radio mare din Bucuresti, de exemplu radio ZU (radioul meu preferat), in decursul zilei, mai mult seara se ofera invitatii gratuite la fllm, asa ca nu vad de ce nu s-ar ajunge in stadiul in care pe langa acea invitatie sa primesti si o pizza trenta gratis
    -As face un concurs cu 30 de inscrisi si prin tragere la sorti, live, se vor alege 3 castgatori care sa-si petreaca cateva ore la trenta, poate sunt doritori, cine stie
    -mai multe sosuri, iar daca ar exista pt fiecare sezon ceva tentant cu atat mai bine
    -as face cumva sa aflu parerea clientilor despre serviicile trenta, macar 20% din nr clientilor, fie la telefon fie li se cere e-mail-ul atunci cand se preia comanda si vor fi contactati pt a li se cere feedback-ul in srcis
    -mai multe sortimente de pizza

  39. ce as imbunatatii…
    as verifica comenzile care pleaca catre clienti sa fie ok ..
    as propune ca atunci cand un client suna pentru o comanda ( in cazul in care a mai comandat ) sa fie intrebat cum a fost comanda ulterioara daca a fost ok sau a lipsit ceva
    totodata personalul care raspunde putin mai zambitor..o voce draguta te face sa cumperi mai mult decat ai vrea
    totodata posibilitatea ca si clientii sa-si poata creea singur pizza dorita( pana la 4-6 ingredinete )
    o varietate mai mare de feluri
    un site cu mai multe imagini si mai “imbietoare” in special cele de la produse.. cei care nu au mai comandat de acolo isi fac prima impresie
    si nu in ultimul rand o diversificare a promotiilor.. le-as mai schimba

  40. Pingback: » Comentează și te premiem cu pizza!Concursuri Online: Concursuri online

  41. As cere eficienta maxima angajatilor.As initia un proiect de stimulare a angajatilor care vin cu idei,solutii pt eficientizare.Comunicare buna intre departamente.Publicitate,marketing agresiv.La anumite perioade promotii pt fidelizare consumator.In functie de sezon si piata,diversificare,varietate produse.CALITATEA este cuvantul cheie,produse de calitate.Training pt angajati,dezvoltare profesionala,teambulding o data pe an.Pt a le dezvolta abilitatile de a lucra in echipa.Mi-as dedica o zi pe luna,dicutiilor. cu angajatii.Sa ma simta aproape de ei.Numai impreuna putem reusi.

  42. Daca as fi manager la Trenta Pizza, as incerca:
    – sa las posibilitatea clientului de a-si face pizza, singur, asta in cazul in care ar fi doritor de asa ceva; daca nu atunci macar sa aibe posibilitatea de a participa la momentul cand s-ar pregati pizza ceruta de el;
    – sa acord o mica atentie clientilor pe langa comanda ceruta de ei;
    – sa conversez mai mult cu ei, pentru a afla ceea ce si-ar dori de la Trenta Pizza;
    – in anumite perioade ale anului, as organiza concursuri;
    – pentru clientii fideli, as oferi o recompensa, care ar putea insemna orice;
    – sa organizez un fel de “workshop”, in care as aduce “bucatari” cunoscuti, iar doritorii si iubitorii, dar mai ales clientii fideli ar putea avea ocazia sa invete a prepara diferite sortimente de pizza;
    – sa organizez zile tematice sau “pizza cu ravase” in urma carora ar putea fi un premiu sau ziua respectiva sa fie dedicata la ceva, si in urma carora participantii ar putea sa isi imbunatateasca cunostiintele in acest domeniu.
    – sa fac o atmosfera placuta, dar sa vina de la sine, nu una fortata, in care angajatii sunt obligati sa fie binevoitori si amabili cu clientii.

  43. Daca as fi manager as incerca sa promovez cat mai bine serviciile pizzeriei. In primul rand as incepe sa vand pizza prin intermediul prea-renumitelor site-uri de vouchere. Daca apelezi la astfel de site-uri se merge pe principiul: vinzi multe pe bani mai putini decat sa vinzi putine pe bani mai multi. De ce as apela la asa ceva daca voi ajunge la acelasi profit ca inainte ? As promova pizzeria iar pe viitor lumea cand doreste o pizza, ar putea apela la noi. Unul din scopurile principale este sa fac in asa fel incat cat mai multe persoane sa incerce pizza noastra. Un alt mod de promovare la moda ar fi prin intermediul site-ului de socializare Facebook, un concurs cu premii bine gandit prin intermediul caruia sa adunati cat mai multe Like-uri pentru pagina pizzeriei pe Facebook. Avand multe like-uri iti poti promova serviciile/ofertele prin intermediul contului de Facebook.
    O idee foarte buna este si acest concurs prin care cautati sa strangeti cat mai multe idei bune de a dezvolta pizzeria.
    Cele mai bune idei sa castige, bafta !

  44. Sugestii:

    – gestionarea unei relatii calde, tot “delicioase” cum este pizza voastra, incepand cu vocea care preia comanda. Stiu ca fetele fac o munca “robotica” si, pentru ele, fiecare apel este identic. Dintr-un punct de vedere , au dreptate, doar ca fiecare persoana in parte se simte bine cand este primita amabil si cu rabdare;
    – asigurarea unui timp de livrare cat mai scurt (in limitele logisticii) – sincer, atunci cand comand pizza acasa, imi este deja foarte foame ( in 99% din cazuri de abia ajung de pe drumuile jobului si, odata ce ma aflu intr-un loc comod, imi amintesc ca n-am mancat si deja ma ajunge in galop foamea; de aceea, un timp de livrare mai mare de 30 de minute mi se pare o vesnicie. Asa se face ca, oricat de buna ar fi pizza dintr-un loc care livreaza greu, de multe ori o aleg pe cea mai rapida – am asteptat si dupa a voastra vreo 45 de minute :(.
    – urmatorul contact al clientului, pana la devorarea continutului cutiei (sau savurarea – pentru cei cu timp 🙂 ) sunt reactiile livratorului. Spuneti-le baietilor ca daca zambesc, saluta respectuos doamnele si multumesc dupa ce s-a incheiat tranzactia, primesc bacsis mai mare. (eu am un plafon general pe care ii las si dau mai mult daca mi-a placut livratorul). Stiu, sunt subiectiva.
    – ultima mea sugestie se refera la produsul propiu zis – aveti grija sa fie la temperatura optima, niciodata rece. E o nebunie sa mananci pizza rece! Blatul vostru imi place, e subtire si se mananca pana la coaja, retetele sunt foarte bune. Daca ati pune ceva mai multe ingrediente pe fiecare pizza, in asa fel incat sa fie si mai satioasa, ar fi pizza perfecta. Nu la preturi de Jerry’s, totusi.
    Sper sa va fie de folos!

  45. O promovare mai buna pe mediile de socializare. Imi place mult ca se poate comanda si online.
    O fidelizare a celor care va sunt deja clienti, cate o surpriza pentru cei care comanda peste o anumita valoare, poate chiar tombole cu premii la care participa cei care au comandat de un anumit numar de ori.

  46. Dacă as conduce eu compania Trenta Pizza as ieftini in primul rand pretul ,ca sa fie mai accesibila si sa vand mai mult si cu un profit mai mare.apoi as folosi o parte din profit pentru reclama TV.

  47. As respecta cateva regului ale unui comert civilizat
    1.Calitate inainte de toate!
    2.Clientul nostru stapanul nostru!
    3. Ce tie nu-ti place altuia nu-i face (in cazul nostru livra)!
    4. Publicitate masiva ( cu internetul aliat sunt multe posibilitati)
    5. O foarte mare atentie la angajati (vand pizza nu lamai)
    6. Diversificare (eventual un chestionar/studiu de piata ce si-ar dori clientii sa manance)
    7 Promotii (cred ca trebuia pus pe locul 5) -promotiile chiar vand bine un produs
    8. Premii de fidelitate
    9. Ca sa fiu un bun manager as lucra :1 saptamana la livrare, una la telefon etc sa simt cu adevarat pulsul- nu din birou si sa fac doar calcule

  48. Daca as fi condus eu compania as face probabil cateva lucruri…Fiecare dintre noi are ideile lui…si i se par cele mai bune…
    Insa eu as fi deosebita. I-as intreba pe toti cei cu care lucrez daca li se pare bine asa- ori invers – ori daca simt ei ca ar trebui schimbat ceva- intr-un cuvant as fi cu urechea si mintea deschise la tot ceea ce imi spun. Niciodata nu se stie de unde sare o parere ori o nuanta care ar putea schimba mult afacerea intr-una de un mare succes.

    As face in asa fel incat cei care cumpara direct pizza sa vada modul in care se realizeaza – iar rezultatul celui care vede sa fie unul de incredere in curatenia si calitatea produsului: lucratorii sa aiba manusi si bonete pe cap etc. Sau de ce nu poate chiar o camera web pusa si transmisa imaginea pe site – mi s-ar parea nemaipomenit: asa cumparatorul are senzatia aceea ca el stie totul.. ca el detine controlul.

    Ar fi bine de transmis pe cutia in care este vanduta calitatea ingredientelor folosite – ca sunt naturale etc. si chiar un mesaj de multumire pt cumparator.

    As mai pune la fiecare produs poza (asa cum ati facut si la paste de exemplu). Chiar si ofertele cu poza explicita – si nu in format pdf…Eu cred ca oamenii vor sa vada exact ceea ce cumpara.

    As avea mare grija la angajarea lucratorilor. Este important ca cel care iti transmite pizza sa iti prezinte incredere – ca este curat si serios…intelegeti ce vreau sa spun.
    Eu as angaja persoane frumusele, curatele…. imbracate intr-un costum personalizat al firmei de o culoare deschisa – nu pe tipul antimurdarire.

    As mai face ca un fel de fidelizare a clientilor: la fiecare pizza cumparata, in functie de valoare sa dau un cupon…iar la un anumit numar de cupoane sa se poate obtine o reducere, ori ceva gratuit…Fluturasii sa aiba forma de felii de pizza.

    As mai si diversifica putin gama prin urmatoarele:
    As face o pizza – care sa se numeasca – Camarad – de 4 -6 felii maricele pentru cei care comanda pizza la serviciu…si sa aiba si o bucata mai mica-ce va fi premiu pentru cel care castiga un ravas pus intr-una din felii. Ar fi un moment zilnic de distractie pt cel mai norocos dintre colegii de la serviciu…
    As face si o Family Pizza – doar cu ingrediente sanatoase – pe care le pot servi si copiii.
    As face si o Slim Fit pizza cu cat mai putine calorii – care sa se adreseze celor care au o mare pofta de o felie insa se abtin pt silueta.

  49. Sa conduci o afacere nu este tocmai usor. Trebuie sa te gandesti la doua lucruri: la oameni si la profit. Trebuie sa muncesti constient ca muncesti pentru oameni, ca obtii pentru ei cele mai bune preturi, cele mai bune produse. In primul rand investesti in oameni, le oferi ceva un la pret bun. As putea spune ca dezvolti o afacere ajutand oamenii, ii ajuti sa aiba si pret si calitate. As negocia cu cei mai buni furnizori, produse proaspete, tot timpul in termen si care respecta toate normele de productie. As obtine cele mai mici preturi la produse, fiecare discount oferit de furnizori l-as introduce direct in pretul final care ajunge la consumator. As mentine o marja de adaos fixa si cat mai mica, avand un rulaj foarte mare. Eu vand mult si repede, furnizorii livreaza des si mult, clientii sunt multumiti de pret si calitate. Toata lumea ar avea de castigat. As avea o linie lacto-vegetariana pentru persoanele care nu agreaza carnea. Paste delicioase cu parmezan si sos e rosii cu busuioc, rosii cherry, foarte dulci, pizza cu ciuperci, rosii, ardei, mozzarella din belsug, sa nu se vada blatul gol deloc, clatite cu crema de branza, cu ciuperci cu ceapa, o mie si una de nebunii, pentru toate gusturile. Pentru mine cheia succesului ar fi: calitate-pret-produse diversificate.
    Pentru clientii fieli, la a treia comanda le-as oferi un mic cadou, constand intr-un desert, la a zecea comanda le-as oferi o pizza, etc. Clientul care este “premiat” pentru faptul ca a cumparat se va simti rasplatit, stiu asta din propria experienta ca orice lucru, oricat de neinsemnat ar fi, care imi este oferit drept cadou, drept rasplata, ma face sa fiu foarte fericita, iar asta nu poate insemna decat un client multumit , care va duce vestea mai departe, deci mai multi clienti.
    Sunt la moda concursurile pe facebook, si din cate am remarcat au mare succes, este un mod de a promova un brand, o afacere, intr-un mod foarte simplu, vestea se duce, oameni noi incearca produsele, clienti fideli incearca si ceva noi , sau pur si simplu se simt in al noualea cer ca au ocazia sa sauvureze gratis pizza preferata.
    Sa conduci o pizzerie nu este chiar usor, mai ales ca sunt atatea in jurul nostru, insa incercam intotdeauna sa iesim in evidenta prin faptul ca incercam sa patrundem adanc in esenta lucrurilor si sa intelegem ceea ce vrea clientul. Si in plus pentru ca o afacere sa mearga, indiferent care ar fi aceea, trebuie sa pui suflet, sa pui multa pasiune si daruire, sa muncesti chiar si atunci cand nu iti ramane mai nimic in punguta, pentru ca trebuie sa lupti pentru idealul tau si trebuie sa demonstrezi ca poate supravietui, asa se nasc marile idealuri, marile afaceri, marile bucurii ale clientilor. Orice lucru mic poate ajunge mare intr-o zi. Trebuie sa muncesti si sa crezi in tine. Numai bine.

  50. Daca as fi manager la Trenta Pizza, m-as gandi foarte serios la deschiderea si in restul tarii al punctelor de home delivery. Desi este tara plina de “pizzerii”, Trenta Pizza si-ar gasi imediat clienti in orice oras deoarece sunteti deja destul de cunoscuti pentru calitatea produselor si al serviciilor! Si chiar pentru cine nu va cunoaste, va fi de ajuns o prima comanda pentru a putea declasa orice alta oferta a “concurentei” deja prezenta pe piata in acel loc.

  51. Daca as fi manager la Trenta Pizza, hai sa o luam usor:

    Site-ul trebuie revizuit cap coada. De la integrarea mai fluenta a promotiilor, toppingurilor si a meniurilor intr-o organizare si o interfata utilizabila, pana la utilitare gen recenzii de pizza sau ‘ce pizza au comandat alti clienti in ultimele 30 de minute’, pentru momentele alea cand nu poti sa te decizi. Fiecare secunda in plus poate insemna o sansa in plus ca clientul sa zica “nah, poate imi fac un senvish mai bine”, si asta inseamna o vanzare in minus. De asemenea, pastrarea a unui calup de noutati in fiecare saptamana daca nu odata la cateva zile, folosind conceptii gen ‘Pizza instant la discount’, sistem similar cu woot.com, numai ca pentru pizza-uri.
    De asemenea, introducerea a posibilitatii preplatirii cu cardul online. Platim online, ne vine pizza, si nu e nevoie sa avem bani cash in buzunar, sau sa ne facem probleme sa avem schimbat. Asta mixeaza foarte bine cu ideea de gift-wrapping mentionata mai jos la livrare.

    Cam asta online cu siteul..

    Reintroducerea intr-o forma mai elaborata a punctelor de loialitate. De la formule clasice simple cu un numar de puncte acordat per valorea comenzii, pana la aplicatii care pot deveni chiar un joc flash interesant. Un exemplu sumar ar fi ca fiecare ingredient de pe pizzele comandate sa umple gradual un ‘cos’ corespunzator, care odata umplut, permite plasarea ingredientului pe o pizza ‘custom’ alaturi de altele. Se poate ajunge chiar la operatii gen Farmville intre utilizatori pentru a tranzactiona ingrediente. Pizza iesita intr-un final, poate fi comandata si livrata, desigur.

    Toate schimbarile astea la nivel online o sa modifice Trenta Pizza dintr-un serviciu de home delivery de pizza intr-un eveniment social, unde atractia nu se leaga doar de mancat pizza per se, cat si de participarea efectiva la fenomen.

    Acum, la nivel de prezentare, eu as alege sa incerc sa introduc cateva elemente care sa completeze ideea de ‘eveniment social’ descris mai devreme. Una din idei ar fi stickerele colectionabile. Fiecare pizza sau element de mancare trimis o sa aiba un sticker aleatoriu cu litere pe ele. Odata adunat si scris din litere ceva gen “free pizza”, putem prezenta puzzle-ul la cel ce ne livreaza o pizza si o avem gratis. Exista variatii pe tema, dar ideea de colectionabile e puternica, si incurajeaza foarte mult repeat-business-ul.

    Din punct de vedere al livarii in sine, as considera interesant sa avem optiuni de ‘gift wrap’, sau de un text-custom printat pe cutie, ceva personalizat, contra cost desigur. Optiuni de adaugare de felicitari sau chiar de flori sau bomboane. Inteleg ca asta ar fi un nou overhead, dar atata tip cat se porneste de la ideea de ‘personalizare’ si de daruire de mancare, e ok.

    Cam astea ar fi elementele care face parte din lista mea de implementari. La prepararea pizza-urilor si la calitatea si diversitatea mancarii Trenta sta foarte bine, si nu are rost sa umplu unde nu e nevoie.

    Per total.. e bine, dar se poate mereu mai bine. 🙂

  52. As fi apropiat de angajatii mei si le as creea conditii in asa fel munca sa nu fie o corvoada, sa vina de placere si impreuna sa luam deciziile cele mai bune pentru firma noastra si nu in ultimul rand sa promovam firma la nivel national.

  53. Buna!
    Daca as fi managerul la Trenta Pizza as fi foarte atenta la toate detaliile incepand cu cel mai important in sine Pizza pe care toti o cunosc, o servesc oricunde si la orice ora si anume la modul de preparare si as ruga ca angajatii mei de la call-center sa intrebe de fiecare data nu numai ce fel de pizza doresc si ce fel de sos CI SI CUM DORESC BLATUL !!!! care este foarte important unii clienti poate doresc un blat mai crocant, altii mai necopt , altii sa fie la mijloc. Avem foarte multi clienti si nu dorim sa fie vreunu nemultumit. La fiecare 3 luni as schimba infatisarea siteului, si as mai adauga cate ceva in plus la fiecare pizza si as face mereu oferte foarte avantajoase si pentru cei care nu au multi bani. Bineinteles as crea in site si un feedback unde clientii sa-mi spuna ce parere au avut despre modul de servire, timpul care au asteptat , si ce gust a avut pizza. As creea multe locuri de munca pentru tinerii fara experienta dar si cu experienta, as fi foarte apropiata cu angajatii si le-as acorda multa atentie cu salariul,si de ce nu, as crea pe site concursuri cu diverse premii.
    SUCCES TUTUROR la O PIZZA TRENTA!!!!

  54. daca as fi managerul Trenta Pizza atunci as introduce plata cu bonuri de masa, comanda prin sms, promotii speciale pentru clientii fideli (comanzi pizza in fiecare zi de luni pana vineri – si in week-end primesti gratis), as degusta zilnic pizza ca sa ma asigur ca totul este foarte delicios.
    De asemenea as recompensa angajatii performanti cu pizza gratis in zilele lor libere

  55. avand in vedere ca sunteti profesionisti nu stiu daca sunt in masura sa va dau eu sfaturi
    produsele sunt de calitate, preturile acceptabile, stimularea si fidelizarea clientilor este atractiva prin ofertele 1+/
    serviciul de livrare este bun
    imi permit sa va recomand introducerea unui card de fidelitate pe care in functie de valoarea ,,cumparaturilor,, sa fie inregistrate puncte, ce vor putea fi folosite ulterior pentru achizitionarea de materiale/tricouri/pahare,platouri ptr.pizza,articole de birou, pentru achizitionarea de bilete la spectacole sau evenimente la care firma dvs este partener sau sponsor,
    in rest va urez cit mai multi clienti multumiti

  56. Produsele voastre sunt bune la un pret acceptabil, deci nu are rost sa mai umblati la asta. Eu as transforma brand-ul in franciza si as promova franciza pentru a deschide locatii in toata tara.

    Ideile de marketing gen “promotii de weekend, abonamente, puncte de fidelitate” nu maresc profitabilitatea decat pe o perioada foarte scurta. De aceea tine de marketing si nu de directorul general.

    Profitabilitatea tine de partea ta pe care o iei din cota de piata. daca vrei cota de piata mai mare trebuie sa iei de la altcineva, adica sa ai produse mai bune, preturi mai mici sau sa te faci mai cunoscut. Cum ziceam, calitatea si pretul sunt bune, iar cea mai ieftina modalitate de a te dezvolta este franciza.

    Daca as vedea Trenta pe litoral sigur as lua !:)

  57. As continua campaniile pe care Trenta Pizza le face-promoveaza filme ca Eu cand vreau sa fluier, fluier sau campanii Discovery-Shark Week ( campanie foarte renumita in SUA ).
    As incepe un program de fidelizare al clientilor. Pe baza de puncte-trepte. Cu cat comanzi mai mult, intri in niste trepte de reducere sau obtinere de obiecte promotionale.
    Magazinele de tipul Take and Go, o foarte buna idee…as continua inmultirea lor.
    As crea un site mult mai friendly.
    As fideliza angajatii. Nu stiu daca se fac sau nu dar team buildingurile sunt mereu binevenite. Bonusuri din vanzari etc.
    Si foarte important-as introduce plata prin paypal. Sa platesc direct cu cardul in contul vostru si voi sa trimiteti pizza direct.

    Multumesc

  58. Daca ar fi sa fiu manager la Trenta m-as axa pe 2 directii majore :

    1. Clientii : din ce in ce mai multi clienti sunt interesati cum anume e facuta mancarea lor si de unde vine mai exact, care este intreg procesul tehnologic desfasurat de la furnizor pana la client. Astfel castigi increderea clientilor deja existenti si poti atrage o noua categorie de clienti. Ideea de mai sus se poate implementa prin mai multe moduri, fie prin filmulete in care se prezinta intreg procesul de productie( da, poate suna cheesy dar facut cum trebuie merge!), campanii in real life prin realizarea de brosuri in care se explica de unde vin ingredientele, cine le prelucreaza si cum pentru a produce produsul finit si campanii social media cu conditia ca ROI-ul sa poata fi masurat exact din aceste medii virtuale (pe termen lung campanii de genul like la pagina noastra si ai 1 sansa din 100 sa castigi o pizza nu sunt fezabile)

    2. Pe partea de comunicare interna : managerul trebuie sa inteleaga ca angajatii sunt in primul rand cei care fac cea mai buna reclama unui produs. Ei trebuie sa constientizeze acest lucru prin crearea unei culturi organizationale solide in care sa se puna accent pe calitatea serviciilor oferite si pe respectul reciproc manager – angajat – client. Campanii interne de premiere a angajatilor sunt tot timpul binevenite, scad turnoverul din randul angajatilor si creaza o atmosfera prietenoasa in companie care creeaza o imagine prietenoasa companiei in exteriorul ei.

  59. Buna ziua!Eu as face mult mai cunoscuta aceasta pizzerie deoarece asa as atrage mai multi clienti!Daca as fi manager,as mai face si niste oferte de genul:4+1 gratis,sau la 4 pizza comandate un suc gratis.Acestea ar fi primele setarie pe care le-as face.

  60. As incepe sa-mi fidelizez intati proprii angajati,pentru ca resursa umana este singura si cea mai importanta resursa care poate reproduce toate celelalte resuse:financiare,economice,informatice si acest aspect poate aduce plusvaloare companiei.

  61. In primul rand cred ca as initia o intensa campanie de promovare. Sectiunea de marketing si PR in prezent nu este suficient dezvoltata. Incepand de la pixuri, brelocuri si calendare distribuite in intersectii, pana la panouri publicitare si reclame audio si vizuale, precum si concursuri desfasurate pe platforme sociale si site-uri intens vizitate. Desigur, ar necesita o investitie mare, dar profitul ulterior ar amortiza rapid cheltuielile. Ceva nou nu cred ca poate fi adus in domeniul prepararii de pizza. Important este ca produsul finit sa fie de calitate exceptionala si destinat unui anume segment de piata. Poate as miza pe trendul bio si eco si as incerca sa propun macar o variata de pizza in acest sens, eventual si una de dimensiuni reduse si cu ingrediente 100% naturale pentru copii(poate si cu o mica surpriza gen un puzzle sau un joculet pentru a incuraja micii cumparatori). In ceea ce priveste logistica, trebuie evaluata situatia in functie de cheltuieli si bineinteles conditiile meteo. Asftel, in perioade cu temperaturi ridicate, se poate reliza livrarea prin miloace aproape complet lipsite de chetuieli de intretinere, gen biciclete, iar in rest scutere si masini cu consum redus de combustibil. In aceasta perioada de criza economica este esential ca atat pretul produselor, cat si cel al cheltuielilor de transport sa fie reduse la minim pentru a incuraja si intretine clientela.

  62. as face o reclama care sa contina o poza deti lasa gura apa,daca as fi meneger as face o promotie ,ceva de genu ,as da un cartonas si la a cincea pita cumparata as oferii una gratis ,gen cartonas cu stampila firmei ,poate ca as incerca sa prind contracte in hipermarketurii .Orcum eu ador pizza .

  63. In primul rand as lucra la recunoasterea pizzei. Daca stiu ca sunt deja unul dintre cele mai bine cotate tipuri de pizza din Bucuresti pur si simplu m-ar interesa ca acest lucru sa fie mai cunoscut.

    Dupa aceea as lucra la interactiunea cu clientul, respectiv o baza de date bine construita, o modalitate de sortare mai potrivita pentru tipurile de pizza si as lucra la fidelizarea clientilor. Si as vedea exact ce ar trebui daca as extinde programul pana la ora 2.00 noaptea cel devreme.

    Al treilea lucru as permite mai multe oferte. Nu oferte care sa faca totul foarte ieftin ci mai degraba sa ofere senzatia de varietate clientului.

  64. La 5 comenzi consecutive, as acorda bonusuri atractive. As da posibilitatea clientilor sa se aboneze la pizza cu reduceri considerabile. As face publicitate impartind minipizza in anumite cartiere, iar in local as organiza expozitii cu goblenuri de vanzare, expozitii de tablouri, lansari de carte, targuri de cadouri de Craciun si Paste.

  65. Secretul sta in publicitate si promotii. 🙂
    In primul rand in publicitate. Daca produsul tau este bun, trebuie sa fie cunoscut pentru a putea fi cumparat. Publicitate atat online cat si door to door.
    Pentru asta as apela la site-uri de specialitate care mi-ar promova produsul, mi-as crea pagina pe site-uri de socializare tip facebook si bineinteles flyere in casutele postale. Am vazut odata un panou publicitar la o firma concurenta de livrare pizza in care apareau doua domnisoare dragute si ma gandeam daca astfel de domnisoare ar livra pizza la domiciliu cred ca ar creste cu siguranta vanzarile … :))
    Promotiile nu dau gres niciodata! E suficienta o pizza cu un pret promotional de senzatie pentru a atrage atentia si a-ti atrage clientela.
    Imagine buna, cu un slogan pe masura, pizza savuroasa si preturi acceptabile. Nu ai cum sa dai gres, mai ales ca pizza este mancarea preferata a oricui!
    Sper sa castig. 😀

  66. In primul rand as introduce un slogan dragut, atractiv, dupa care incep cu ceva oferte pentru orice client plus alte cateva concursuri mici pentru reclama, as organiza un site care cuprinde orice de la faina pana la directorul firmei, iar in final as dariu un mic bonus primilor clienti prin a le oferi o mini pizza sau o prajitura……

    cam asta….. e de ajuns? daca nu completati-ma! pa! :*

  67.  Sa recunoasca meritele tuturor angajatilor, iar indrumarea personalului si a
    clientului nu trebuie facute dictatorial. In acest caz risca pierderea cooperarii din
    partea acestora. Sa nu coboare standardele la care sa aliniat in domeniul produselor si serviciilor.  Sa stie sa se mentina pe pozitie atunci cand crede in rezolvarea unor probleme.  Sa stie sasi atinga scopul cu tact fara a crea nemultumiri.  Sa fie modest si sa fie un exemplu pozitiv.

  68. Daca as fi managerul Trenta Pizza as dori sa-mi maresc notorietatea companiei prin diferite activitati promotionale (oferte speciale; oferte personalizate: pizza pentru indragostiti, pizza pentru copii cu mai mult cascaval si legume, pizza pentru dejunul luat in pauza de masa de la serviciu, pizza la cornet), sponsorizari in cadrul emisiunilor de televiziune, deschiderea unor noi magazine in preajma complexurilor sportive (ex. National Arena). As propune ca la fiecare pizza comandata, clientul sa primeasca o mostra gratuita din alt sortiment pentru a ne promova intreaga gama de produse.
    Mi-ar placea ca o zi sau doua din luna sa deschid “portile” bucatariei pizzeriei pentru a le arata clientilor arta de a face cea mai buna pizza din oras.
    Posibilitatea platii online cred ca ar atrage o noua categorie de potentiali clienti iar fidelizarea acestora ar putea fi realizata prin intermediul acordarii punctelor de fidelitate sau comenzi la preturi speciale.

  69. Tu ce ai face dacă ai fi managerul Trenta Pizza?

    Eu incerca sa promovez cat mai mult Trent Pizza.
    Cum ai conduce compania și ce decizii ai lua?
    As conduce compania lucrand cot la cot cu angajatii pentru ca pizzeria nostra sa aibe de castigat multi clienti .
    Ce ai aduce nou?
    As aduce nou oferte promotionale de care se pot bucura toate tipurile de oameni .
    Cum ai dezvolta compania?
    As dezvolta-o prin publicitate si un ambient plin de oameni harnici .
    Cum ai îmbunătăți produsele și serviciile de livrare?
    As angaja persoane care le plac deplasarile si de asemenea la fiecare livrare As adauga un bonus oricat de mic si insemnificativ ar fi acesta pentru clientul meu.

  70. Sunt o mare consumatoare de pizza, in special Trenta pizza, tocmai acesta ar fi motivul pentru care as vrea sa gasesc in mall-uri sau / si in supermarket-uri puncte de desfacere a acestor minunate si apetisante pizza. Stim bine ca aceste zone sunt super-aglomerate zilnic, deci o masa poate fi asigurata de pizza.
    Unu sau mai multe restaurante cu terasa in fiecare oras important al tarii, asta pentru cazurile in care ne plictisim acasa si am vrea sa mancam in oras. Si bineinteles, nu doar cu pizza, meniul sa fie mai diversificat, pentru cei care sunt la dieta sa poata gasi si ceva tipuri de salate, iar pentru pofticiosi si deserturi.
    Program prelungit dupa miezul noptii in weekend, la livrarile acasa. De nenumarate ori mi-as fi dorit sa pot comanda o pizza Trenta, dar ora era prea inaintata…
    Fidelizarea cumparatorilor cu discount-uri la un numar de X pizza comandate, o pizza gratis, sau cu doze de sucuri racoritoare, sau chiar bere.
    Reclama TV, cu o pizza aburinda adusa acasa inainte de a expira timpul, de catre personalul jovial care iti zambeste in pragul usii.
    Concursuri organizate in timpul verii in parcuri, de genul cine mananca mai repede o pizza, primeste un bon de comanda gratis, tot pentru o pizza, valabil o saptamana.
    Concursuri organizate pe facebook, dar nu cu strangere de like-uri, ci cu retete de pizza propuse de cititori cu ingrediente in combinatii inedite, premiile fiind vouchere de o anumita valoare pentru comenzi on-line.
    Si nu in ultimul rand, personalul sa fie motivat, pentru a lucra din placere, nu doar pentru salariu. Cu cat angajatul este mai multumit de job-ul lui, cu atat cumparatorul va fi mai satisfacut de calitatea serviciilor.
    Mult succes super Trenta Pizza !

  71. Dacă as fi condus eu compania Trenta Pizza as organiza angajatii astfel incat clientii sa nu astepte si sa fie servici cat mai bine prin motivarea angajatilor si instruirea lor. Fiecare angajat trebuie instruit in ceea ce priveste rolul sau. Angajatii trebuie motivati atat individual cat si per echipa.

  72. Daca as fi manager la Trente Pizza as lua cateva masuri:
    1. Pentru site: as reface site-ul, cu o grafica mai vie si mai interactiva, mi se pare putin cam plata. As asigura si un forum pentru clienti, concursuri cu premii pentru stimularea clientilor fideli si o pagina care sa dea posibilitatea clientilor sa-si alcatuiasca pizza dupa o reteta proprie, dintr-o lista de ingrediente.
    2. Pentru rubrica meniu as diversifica meniurile, mai multe retete de paste, dar si de mancare, mai ales ca ar trebui sa se aiba in vedere si dezvoltarea de servicii de catering pentru firme si persoane fizice,
    3. Voi asigura si o oferta de preparate de patiserie italienesti si romanesti (ar prinde bine un patiser specializat, sau un bucatar care sa se priceapa foarte bine si la preparate de patiserie) si un foarte bun specialist pentru cafele, ceaiuri si cocktail-uri non-alcoolice si alcoolice.
    Personalul va fi ales pe criteriulcompetentei si al dedicatiei, nu al fustei scurte si picioarelor lungi.

  73. Daca as fi manager la Trenta Pizza in primul rand mi-as alege echipa cu care sa lucrez si lunar, prin rotatie as oferi angajatilor un weekend la munte pentru relaxare ; pentru clientii fideli as oferi tichete de reducere sau as astepta propunerile lor pentru a fi rasplatiti. Reclama este sufletul comertului.

  74. Daca as fi manager la Trenta Pizza, m-as purta exemplar cu angajatii, incercand sa-i motivez pentru a avea productivitate marita si a veni la serviciu cu drag si inima deschisa. In ce priveste relatia cu clientii, as incerca sa-i atrag prin promotii atractive, de genul 2+1 gratis la anumite ore, Happy Hour ( intre anumite ore prestabilite, comenzile vor fi preluate cu reduceri diverse) precum si Clientul norocos (de ex clientul nr, 100 primeste cadou un tricou promotional Trenta Pizza).

  75. Daca as fi manager la Trenta Pizza as premia acest comentariul cu o pizza de 30cm. As conduce compania cu talent. As inchide pizzeria din Ghencea ca acolo vin toti dusmanii mei. As deschide pizzerii fara numar in toata tara mai ales in Craiova si Caransebes sa manance si fratii mei! As cumpara niste BMV si Mercedese pentru livrare ca sa se bucure si angajatii poate asa asjung la timp si as face reclame cu pitzipoance ca sa atrag mai multi clienti cu banet.

  76. Daca as fi manager la Trenta Pizza la deschiderea fiecarei pizzerii ,in prima zi pizza ar fi gratis pentru toata lumea si fiecare sa manance cat poate.In felul acesta lumea ar cunoaste gustul bun al pizzei de la TRENTA PIZZA si va veni sa cumpere .

  77. Ca si Manager al companiei Trenta Pizza :

    1. MARKETING: Studiu de marketing pentru a vedea care este clientela mea, ce preferinte au in materie de muzica, hobby-uri si ce persoane din showbizz prefera. Asocierea imaginii Trenta Pizza cu o vedeta foarte cunoscuta, aleasa ca urmare a rezultatului studiului de marketing.

    2. PUBLICITATE: In primul rand, as anunta in piata de faptul ca se cauta o agentie de creatie pentru crearea conceptului de TrentaPizza, apoi cu departamentul de marketing, as alege felul in care se pune in practica.
    Crearea de noi canale de promovare si extinderea celor deja existente, de exemplu, pe Facebook, as crea un premium add cu un videoclip care sa devina foarte viral, astfel incat sa creasca baza de potentiali clienti.

    3. PARTEA DE PRODUCTIE: In primul rand, ca urmare a campaniilor de marketing baza de clienti prognozata, creste, moment in care, nevoia de materie prima creste si as putea sa negociez cantitati mai mari pentru o perioada mai lunga, cu preturi putin mai mici, crescand astfel marja de profit. Ceea ce spun sunt chestii generale pe care le poate spune orice absolvent de facultate cu profil economic de productie.

    4. PRODUSE: nu as schimba nimic. Trenta este unica, originala.
    Toate alimentele, gusturile sunt dementiale asa cum sunt, in plus, originale.
    Nu as schimba, deoarece, de 3 ani, comand Trenta, nu mai exista companie careia sa-i fiu fidela, am plecat de la PHD … la voi (ups)!
    Intradevar, sa se adauge si incerce noi sortimente, dar pizzele de colectie, ca si cele clasice, raman. Adjudecat.
    Totusi, in baza unei analize pe ultimii ani, se poate vedea ce Pizza a fost mai putin apreciata spre deloc, ca apoi sa se poata alege inlocuirea ei.
    Cine isi doreste, are la dispozitie extra-toppinguri… si are de unde alege.
    Sfaturi :
    – mai multa atentie la prepararea blatului, ingredientelor, asezarea lor, decat sa te grabesti sa livrezi, mai bine intarzii cu 5-15 min, dar aduci clientului pizza dorita.
    – sa nu se renunte la cuptorul cu lemne, iar daca s-a renuntat, sa fie introdus, este o componenta speciala.

    5. EXTINDERE : In schimb , ceeea ce mi se pare interesant, as crea pentru firmele cu cel putin 5 angajati, pachete lunare, “abonamente business”, care difera in mare masura de comenzile standard, aici referindu-ma la costuri, in felul acesta se creeaza o baza de clienti stabila si venituri constante care ajuta foarte mult la felul in care se dezvolta compania si un lucru foarte important, dupa analiza pe 6 luni a comenzilor venite din partea companiilor care au semnat contracte “business”, se pot crea meniuri speciale care sa satisfaca aceasta nisa pana se poate chiar acapara. As avea in vedere in mod special zona Pipera, insa acolo este nevoie de un studiu de piata pentru ca exista competitori puternici, sa le zicem “locali”.

    6. LIVRARE : Oamenii de la livrari ar trebui sa aiba imbracaminte brand-uita Trenta, insa doar dupa ce se creeaza logo-ul si brand-ul Trenta. Timpul de livrare este mai mult decat cel acceptabil, pizza a ajuns mereu fierbinte si aburinda cand era deschisa cutia in fata usii mele. Felicitari !

    La sfarsit, ca om ce ma pricep la publicitate, media si marketing, consider ca aceste 3 componente sunt esentiale in dezvoltarea unei afaceri 🙂

  78. Ma voi folosi pe scurt de urmatoarele ingrediente:reclama mai multa, personal calificat, diversitatea felurilor de mancare si de pizza, sosuri de diferite tipuri si incluse in pret, denumirile ar putea fi denumiri originale, putin mai multa imaginatie in esteticul fiecarui fel de pizza (de preferinta ceva original), premii pentru fidelitate, plata comenzii on-line, macar o data pe luna o tombola (sau un concurs de exp la 3 pizza comandata primesti o piuzza mika su un cola)

  79. Daca ,prin absurd,as fi managerul pizzeriei TRENTA PIZZA as fi atent la foarte multe lucruri.Clientul sa fie multumit,salariatul sa fie multumit,preturile sa fie acceptabile ,texele sa fie platite la timp.Important e ca totul sa fie curat luna, bucatarii sanatosi,produsele sa fie sanatoase,cu ingrediente proaspete ,de buna calitate.Un manager bun da renume localului si toata lumea care-i trece pragul ,va reveni cu siguranta.

  80. Pingback: BestConcurs Concurs: Castiga 3 pizza de 30 cm!

  81. Daca as fi managerul “Trenta pizza” :
    *as imbunatatii ambalajul in care este livrata pizza deoarece pe cat este de bun acest produs trebuie sa aibe si un ambalaj pe masura
    *as adauga mai multe concursuri pt a atrage cat mai multi clienti
    *as pune mai multe oferte
    *as oferii vouchere pt fidelitatea clientilor
    *as face mai multa publicitate (flyere,reclama tv&radio etc)
    *as introduce o “tombola” la care fiecare client poate participa si la o anumita perioada de timp (saptamanal,lunar etc) sa se ofere anumite avantaje sau de ce nu chiar premii .
    Voi oricum faceti o treaba extraordinara si aveti cea mai buna pizza din Bucuresti…:)

  82. un sfat vorbiti mai mult cu angajatii si fiti mai buni cu ei pt ca daca ei s simt bine lucrand l voi atunci si noi clientii primim comenzile asa cum l vrem,si da bagati mai multe oferte…..

  83. Am observat ca s-a terminat concursul, totusi o sa particip cu niste idei, in caz ca cineva de la trenta se uita.
    In primul rand as introduce plata cu cardul si plata online. Dupa cum zicea si cineva mai sus, daca ies sa-mi scot bani, imi iau ceva de afara si nu mai comand.
    Defapt, chiar asta se intampla la mine acum. Eram hotarat sa-mi comand pizza, am verificat daca se plateste cu cardul, am dat de pagina asta, am observat ca nu se poate plati cu cardul, m-am gandit ca pe drum trec pe langa multe magazine de mancare, voi ati pierdut comanda mea.
    As mai introduce carduri de fidelitate si oferte pentru studenti. Ofertele pentru studenti s-ar valida pe baza cardului de fidelitate de student. Eu cred ca studentii sunt un target cu o baza suficient de mare incat sa nu fie ignorati. Toti colegii mei comanda pizza, dar rar pentru ca e destul de scumpa pentru studenti. Cred ca s-ar putea reduce preturile astfel incat profitul sa rezulte din volumul crescut din vanzari si nu din fiecare vanzare in parte.
    Daca va ganditi sa implementati ofertele pentru studenti ar trebui sa introduceti si program non-stop. De multe ori am comandat mancare mexicana noaptea, pentru ca doar ei aveau non-stop.
    Si inca ceva. La inceput(2009 cred), cand ati aparut/am auzit eu de trenta, blatul subtire era subtire, mediu era normal, si pufos era pufos. Cred ca erati mai entuziasmati sa veniti cu produse de calitate pentru a va face o baza de clienti. Intre timp calitatea a scazut usor, ofertele s-au micsorat si ele(aveam orice a doua pizza la 50%, nu doar pe cele mai scumpe), tarifele au crescut si ele usor, dar sigur, pana la punctul in care foarte multi reconsidera comanda dupa ce s-au hotarat ca vor pizza. Stiu ca a venit criza si ati pierdut o parte din clienti doar pe mana crizei, dar asumarea pierderii si mai multor clienti prin marirea profitului pe fiecare vanzare nu cred ca este o strategie castigatoare pe timp de criza. O parte din clientii pe care i-ati pierdut o data cu venirea crizei, i-ati pierdut pe mana voastra prin marirea tarifelor si scaderea calitatii. Nu zic ca nu mai e buna acum, zic doar ca ma obisnuisem cu un alt standard de la trenta. Din punct de vedere al preturilor pizza5colturi.ro(Arad) mi se pare ca au o strategie buna si au si pizza foarte buna. Stati linistiti nu e reclama, pentru ca nu sunteti concurenti, ei fiind doar in Arad. Nu sunt sub nicio forma afiliat cu ei, doar am mancat acolo si am fost multumit de calitate(unii dintre cei care eram acolo au spus peste trenta, unii au spus ca e sub trenta) si pret. Ideea e ca se pot oferi produse de calitate la un pret mai scazut, macar pentru studenti.

  84. Ieri 11.07 operatorul silviapreda a notat comanda gresit. In loc de blat normal, pizza a venit cu blat subtire. Propun oferirea de cafea gratuita pt angajati sa nu mai fie adormiti;).

    S-a mai intamplat si in trecut de 2-3 ori , nu stiu daca a fost acelasi operator.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *